Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Via KBC Mobile
of KBC Touch

De meeste efficiënte manier om ons op de hoogte te brengen, is via de gratis KBC Mobile- of KBC Touch-apps. Meld je aan, kies het domein dat bij je aangifte past (wonen, gezin, voertuig of onderneming) en selecteer je verzekering. Wij doen de rest.

Bij je Proteas-verzekeringsagent

Je kunt ons ook bereiken via info@proteas.be.
Als je je aangifte via deze weg doet, lever je het best meteen het volgende aan:

  • De datum van het ongeval of de schade
  • Een korte omschrijving van het ongeval of de schade
  • Jouw contactgegevens
  • De contactgegevens van betrokken partijen (indien van toepassing)
Bij schade
  • Foto’s en eventueel andere bewijzen
  • Eventuele bestekken
Bij een ongeval
  • Het ingevulde Europees aanrijdingsformulier
  • Het nummer van het proces-verbaal
  • Een kopie van je verklaring aan de politie
Bij een ziekenhuisopname
  • Bewaar alle medische attesten
  • Maak een kopie van de dokters-en apothekersrekeningen
  • Hou een overzicht bij van alle medische kosten

Dringende vraag? Meteen bijstand nodig?

Voor dringende gevallen staan we 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 voor je klaar.
Bel ons op 014 43 88 48.
Buiten de kantooruren schakelen we je oproep door naar een medewerker van wacht.

Verdere schade voorkomen

We helpen je uiteraard zo snel mogelijk verder. Wat jij in tussentijd kunt doen? Tref de nodige maatregelen om te voorkomen dat de schade verergert. Je hoeft dus niet te wachten om bijvoorbeeld een zeil te leggen als het dak van je tuinhuis stormschade opliep.